Συνδυάζοντας μπαταρίες με κυψέλες υδρογόνου, το Citroen ë-Jumpy Hydrogen προσφέρει στον επαγγελματία οδηγό του μεγάλη αυτονομία που φτάνει τα 400 χλμ. και ανεφοδιασμό που διαρκεί λιγότερο από τρία λεπτά.
Το σύνολο της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Citroen (LCV) προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, με τα ë-Berlingo Van, ë-Jumpy, ë-Jumpy Hydrogen και ë-Jumper, να είναι ήδη διαθέσιμα, ενώ τo Μy ΑΜΙ Cargo αναμένεται στις αρχές του νέου χρόνου στη χώρα μας.
Με αυτά τα μοντέλα η Citroen αποδεικνύει την ικανότητά της να προσφέρει σύγχρονες, και προσιτές λύσεις για να καλύψει τις χρήσεις και τις ανάγκες βιώσιμης μετακίνησης των πελατών.
«Το ë-Jumpy Hydrogen συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την αρχιτεκτονική του, που συνδυάζει τις κυψέλες υδρογόνου και τη μπαταρία, το Van προσφέρει τα καλύτερα στοιχεία και των δύο τεχνολογιών. Τόσο οι κυψέλες υδρογόνου, όσο και η συστοιχία των μπαταριών, έχουν ενσωματωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο, την ικανότητα φόρτωσης που αναγνωρίζουμε πως είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για τους επαγγελματίες. Το ë-Jumpy Hydrogen ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επαγγελματιών με αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων και χρόνο φόρτισης μόλις τριών λεπτών, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και η ικανότητα ανάκτησης περισσότερης ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης» δήλωσε ο Laurence Hansen – Διευθυντής προϊόντων και στρατηγικής της Citroen.
Η Citroen συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών που οι δραστηριότητες τους απαιτούν ταξίδια άνω των 300 χιλιομέτρων ή απλά δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να φορτίσουν το όχημά τους κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Το ë–Jumpy Hydrogen, ένα ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου και μπαταρία, είναι το πρώτο Citroen, που εκμεταλλεύεται αυτήν την τεχνολογία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι χρησιμοποιεί αυτή τη νέα τεχνολογία, διατηρεί τον ωφέλιμο όγκο, τη χωρητικότητα και τη μεταφορική ικανότητά του.
Το νέο μοντέλο έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου των 700 bar, από ανθρακόνημα, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία, να μπορούν να γεμίσουν σε μόλις τρία λεπτά της ώρας.
Με μηδενικές εκπομπές CO2, οι επαγγελματίες θα είναι απολύτως ελεύθεροι από περιορισμούς σε δρόμους και περιοχές των αστικών κέντρων που ισχύουν απαγορεύσεις για τα συμβατικά επαγγελματικά οχήματα.
Το ë-Jumpy Hydrogen είναι ηλεκτρικό και επωφελείται από δύο πηγές ενέργειας: το υδρογόνο, που είναι αποθηκευμένο υπό πίεση 700 bar σε ένα τριπλό δοχείο, μέσω του οποίου παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα και μια μπαταρία 10,5 kWh.
Η μπαταρία δίνει αυτονομία 50 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο και αναλαμβάνει αυτόματα την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτές οι δύο πηγές ενέργειας συνδυάζονται για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης.
Η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ φορτίζεται αυτόματα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Επιπρόσθετα, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με καλώδιο σε όλους τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Το Jumpy, που παράγεται στο εργοστάσιο SevelNord, μετατρέπεται σε υδρογονοκίνητο στο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης κυψελών καυσίμου υδρογόνου του Ομίλου Stellantis που έχει έδρα στο Russelsheim της Γερμανίας.
Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη, M (4,95 μέτρα) και XL (5,30 μέτρα), ενώ οι πρώτες παραδόσεις ë-Jumpy Hydrogen σε πελάτες με στόλους οχημάτων έχουν προγραμματιστεί για το τέλος Δεκεμβρίου.