Η RoadCube με έδρα τις ΗΠΑ και δραστηριότητα σε Ελλάδα και Ιταλία ολοκλήρωσε γύρο χρηματοδότησης ύψους 1,5 εκ δολλαρίων απο venture capital, angel investors αλλά και τον Παναγιώτη Χ. Γερμανό.
Η RoadCube εξειδικεύται στην δημιουργία προγραμμάτων πιστότητας (loyalty program) και συνεργειών βοηθώντας την επιχείρηση να αυξησει την πιστότητα του πελάτη αλλά και να αποκτήσει πελάτες μέσα απο συνέργειες. Στην πλατφόρμα RoadCube μια επιχείρηση μπορεί να βρεί όλα τα εργαλεία που χρειάζεται ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της με τους πλέον δοκιμασμένους τρόπους, δηλαδή δημιουργώντας προγράμμα πιστότητας και ανταμοοιβών αλλά και συνέργειες.
Χρησιμοποιώντας καινοτόμες λύσεις η πλατφόρμα της RoadCube σε συνδυασμό με IoT συσκευές μπορεί να μετατρέψει μέχρι και το 80% των πελατών μιας εταιρείας σε πιστούς πελάτες αυξάνοντας αποδεδειγμένα το τζίρο της επιχείρηση. Για πρώτη φορά επίσης δίνεται η δυνατότητα στην επιχείρηση μέσα απο την πλατφόρμα να συνάψει συνέργειες με άλλες επιχειρήσεις χωρίς μεγάλα κόστη development και με πολύ μικρό χρόνο υλοποίησης. Mε τον τρόπο αυτό η επιχείρηση αποκτά υποδομές εκατομμυρίων με μια μηνιαία συνδρομή.
Ο μέσος χρόνος με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να λανσάρει ένα πρόγραμμα πιστότητας είναι 1-2 μήνες καθώς σε αντίθεση με τις υπόλοιπες λύσεις της αγοράς απαιτείται ένα διάστημα απο 7 μήνες μέχρι και 2 χρόνια. Αυτό συμβαίνει καθώς είτε προκειται για μια μεγάλη πολυεθνική επιχείρηση είτε για μια μικρομεσσαία επιχείρηση, το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να ανοιχτεί ενα προφίλ. Αφού δημιουργηθεί το προφίλ της επιχείρησης τότε η επιχείρηση έχει πρόσβαση σε ένα σύνθετο αλλά και εύκολο στο χειρισμό διαχειριστικό το οποίο μπορεί να δημιουργήσει κάθε πιθανό σχήμα επιβράβευσης. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλο αυτό παρέχεται με μια σταθερή συνδρομή η οποία δεν αναγκάζει την επιχείρηση να ξοδέψει μεγάλα ποσά προκειμένου να δημιουργήσει το δικό της πρόγραμμα πιστότητας.
Μέσα σε 1 με 2 μήνες η επιχείρηση μπορεί να ξεκινήσει να ανταμοίβει τους πελάτες της με πόντους με ψηφιακές ή αναλογικές κάρτες, με mobile πληρωμές αλλά και Internet οf Things συσκευές οι οποίες κάνουν την διαφορά στην διαδικασία εγγραφής τους πελάτη.
Με την χρηματοδότηση η εταιρεία θα εστιάσει πλέον στην εξάπλωσή της στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό σε μικρές αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις επιχειρώντας να αλλάξει τελείως το τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούν και διαχειρίζονται προγράμματα πιστότητας.