Η Toyota εξειδικεύεται στην υβριδική τεχνολογία. Για την ακρίβεια, το know how που διαθέτουν οι Ιάπωνες στο συγκεκριμένο τομέα δεν το έχει κανένας ανταγωνιστής τους.
Κρούουν λοιπόν για πολλοστή φορά τον κώδωνα του κινδύνου στην αυτοκινητοβιομηχανία, εξηγώντας με παραδείγματα γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι πανάκεια.
Η Toyota, σε αντίθεση με το σύνολο των κατασκευαστών, ακολουθεί μια διαφορετική στρατηγική στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Δεν την έχει πιάσει η φρενίτιδα που έχει καταλάβει σύσσωμη την αυτοκινητοβιομηχανία, επιμένοντας ουσιαστικά στις υβριδικές προτάσεις. Επενδύει ωστόσο και στο υδρογόνο αλλά και στην ηλεκτροκίνηση.
Μάλιστα, πρόσφατα παρουσίασε και το χρονοδιάγραμμα του ηλεκτρικού της πλάνου, ενώ εδώ και καιρό εξελίσσει ποικίλες ηλεκτρικές πλατφόρμες για τα μελλοντικά της μοντέλα. Όπως αποδεικνύεται όμως στην πράξη, οι Ιάπωνες δεν πιστεύουν στην ηλεκτροκίνηση. Τουλάχιστον όχι τόσο πολύ όσο οι ανταγωνιστές της…
Ο Gill Pratt, επικεφαλής του επιστημονικού τομέα στον όμιλο Toyota, από τη σάλα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός όπου βρέθηκε προ ημερών, άφησε έκπληκτο το κοινό όταν ξεκίνησε να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λάθος ποντάροντας τα πάντα στην ηλεκτροκίνηση!