Επιβεβαιώθηκε και επίσημα από τη «μαμά» Renault, ότι στο πλαίσιο της ενίσχυσης της Lada, το 2024 θα δούμε στην αγορά τη νέα γενιά του Niva.
Στη νέα μάλιστα εποχή της, η Renault δημιουργεί μια νέα, κοινή επιχειρησιακή μονάδα ανάμεσα στη Dacia και τη Lada, με τις δύο μάρκες να παραμένουν ξεχωριστές εταιρείες, όμως να έχουν μια κοινή διαχείριση.
Τα νέα τους προϊόντα θα χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, τη CMF-B του Renault Group, η οποία θα είναι και η μοναδική τους στη γκάμα (από 4 διαφορετικές που έχουν σήμερα), πάνω στην οποία θα χτιστούν 11 διαφορετικά μοντέλα των δύο εταιρειών (από 18 αυτή τη στιγμή).
Ειδικά στην περίπτωση της Lada, μέχρι το 2025 θα παρουσιαστούν 4 νέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων και η νέα γενιά του Niva το 2024, ενώ το 2025 η Lada θα αποκτήσει και ένα νέο μικρομεσαίο SUV.
Το νέο Niva θα λανσαριστεί σε δύο μεγέθη, compact και medium, βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-B. To αυτοκίνητο θα έχει πολλά κοινά με το Dacia Bigster που επίσης αποκαλύφθηκε σήμερα.
Θυμίζουμε ότι το αειθαλές Niva συνεχίζει να πωλείται στη Ρωσία ως «Lada Niva Legend», ενώ υπάρχει στη γκάμα της Lada και το Niva Travel (φωτό πάνω), που βασίζεται πάνω στο Chevrolet Niva που είχε παρουσιάσει πριν κάποια χρόνια η GM.
Στόχος της Lada στη νέα της εποχή είναι να έχει παγκόσμια απήχηση, παραμένοντας παράλληλα η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στην αγορά της Ρωσίας και των γειτονικών της χωρών.
Στη σημερινή παρουσίαση της Renault δεν αποσαφηνίστηκε το εάν η μάρκα θα επανέλθει και στις αγορές της Ευρώπης, από τις οποίες έχει επίσημα αποχωρήσει.
Οι Γάλλοι θα κρατήσουν την οικονομική…. πολιτική της Lada, όπως την ξέρει ο περισσότερος κόσμος, κάτι που σημαίνει πως το νέο Niva δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 15.000€, όταν με το καλό μπει στην Ευρωπαϊκή αγορά…