Το εστιατόριο με τους πιο αγενείς σερβιτόρους του κόσμου: «Ορίστε το φαγητό σου, φάτο και άντε γαμ@@σου» λένε στους πελάτες
2 years, 4 months ago
6

Στο Karen’s Diner δεν ισχύει το ρητό «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Το αντίθετο μάλιστα. «Ο πελάτης έχει πάντα άδικο, είναι άθλιος και έτσι πρέπει να του συμπεριφερόμαστε» είναι η φιλοσοφία που ισχύει στο συγκεκριμένο εστιατόριο.

Και το «μότο» του εστιατορίου, είναι ένα: «Καλό φαγητό, απαράδεκτο σέρβις». Όταν πάει κάποιος πελάτης για πρώτη φορά και καθίσει σε ένα τραπέζι θα έρθει η σερβιτόρα και θα του πει:

«Ορίστε ο κατάλογος διάβασε τον γρήγορα και πες μας τι θες» και θα πετάξει τον κατάλογο στο τραπέζι (εάν δεν έχει νεύρα) και στο πάτωμα στα πόδια του πελάτη (εάν έχει νεύρα).

  • Διαβάστε επίσης: Ανοιχτοχέρης πελάτης άφησε φιλοδώρημα σε φούρνο… 2.000 δολάρια

Όταν δε, θα έρθει η ώρα να του το σερβίρει, θα του πετάξει το πιάτο με αγένεια και θα του πει – πάντα μιλώντας στον ενικό: «Ορίστε το φαγητό σου, φάτο και άντε γαμ@@σου».

  • Διαβάστε επίσης: Του έλειπε το σπιτικό φαγητό, άνοιξε εστιατόριο και… προσέλαβε την μητέρα του

Αν τύχει να δουν και κανέναν ή καμία να τραβάει σέλφι για να την ανεβάσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε πάει κάποιος σερβιτόρος και του λέει μπροστά σε όλον τον κόσμο: «Τι κάνεις εκεί ρε; Νομίζεις ότι θα γίνεις influencer επειδή βγάζεις φωτογραφία το μπέργκερ;».

Και εάν κάποιος πελάτης δηλώσει δυσαρεστημένος με το φαγητό ή τον ενοχλήσει κάτι και ζητήσει τον υπεύθυνο, έκανε μεγάλο λάθος. Οι σερβιτόροι αρχίζουν να λένε δυνατά ο ένας στον άλλον «Ρε συ φώναξε τον υπεύθυνο. Έχουμε έναν μ@@κα εδώ που θέλει να διαμαρτυρηθεί».

Και έρχεται ο υπεύθυνος και ρωτάει – πάλι στον ενικό- «Εσύ θες να παραπονεθείς; Άιντε πες μας τι θες.» Και εάν ο παραπονούμενος το παρακάνει , τότε είναι πολύ πιθανόν να τα ακούσει και από πάνω από τον υπεύθυνο.

Στην ιστοσελίδα του στο facebook, πάντως το κατάστημα έχει ενημερώσει από πριν τους πελάτες για το τι να περιμένουν: «Μισούμε τις καλές υπηρεσίες. Βάλτε μας 1 στην αξιολόγηση. Δεν μας ενδιαφέρει. Το προσωπικό μας είναι αγενές, οι τρόποι μας ανύπαρκτοι. Σας προσκαλούμε να ζητήσετε τον μάνατζερ».

Μια πελάτισσα, η Σάλι Κουίν περιέγραψε την εμπειρία της στην εφημερίδα του Σίδνεϊ,«The Age» . Είπε λοιπόν ότι ο σερβιτόρος που τους εξυπηρέτησε, ούρλιαζε και τους έλεγε συνέχεια «μαλ@@ες». Μάλιστα κάποια στιγμή άρχισε να κροϊδεύει τα μαλλιά της κόρης της.

Γεμάτο πελάτες

Και όμως ένα τέτοιο εστιατόριο είναι συνεχώς γεμάτο. Για να βρεις να καθίσεις πρέπει να κλείσεις θέση από πριν. Εκτός από το πρώτο Karen’s Diner που άνοιξε στο Σίδενϊ το 2021, σε λιγότερο από έναν χρόνο άνοιξαν άλλα 4. Τρία στη Βρετανία και ένα στη Νέα Υόρκη.

 

Η επιτυχία είναι τόσο μεγάλη που όπως είπε ένας υπεύθυνος της εταιρίας μέσα στους επόμενους μήνες σχεδιάζεται να ανοίξουν ακόμη 10 καταστήματα, τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ. Όσοι πάντως δοκίμασαν το φαγητό έχουν να το λένε ότι ήταν εξαιρετικό.

Για την ιστορία να σας πούμε ότι το όνομα «Karen» δεν είναι το όνομα κάποιου ιδιοκτήτη. «Karen» αποκαλούν τις προνομιούχες γυναίκες της μεσαίας τάξης που έχουν σαν χόμπι το να διαμαρτύρονται συνέχεια και για τα πάντα.

in.gr