Η L Brands «αποκαλύπτει» τα 5 μυστικά που θα αλλάξουν την εικόνα της διάσημης μάρκας εσωρούχων
Λίγο πριν το διάσημο brand της Victoria’s Secret «χωρίσει τους δρόμους του» με την αλυσίδα καταστημάτων «Bath and Body Works», η μητρική εταιρεία, L Brands γνωστοποίησε τα επόμενα βήματά της για την ανανέωση της εικόνας του.
To brand εσωρούχων έχει δεχθεί έντονη κριτική τα τελευταία χρόνια για τα αργά του αντανακλαστικά στις μεταβαλλόμενες στάσεις των καταναλωτών.
Ο Les Wexner, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δέχθηκε επίσης πυρά λόγω των σχέσεων του με τον Τζέφρι Επστάιν. Ο Wexner παραιτήθηκε από την εταιρεία που ίδρυσε και δεν συμμετέχει πλέον στο διοικητικό συμβούλιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Victoria’s Secret σημείωσε αύξηση 25% στις πωλήσεις των ιδιόκτητων καταστημάτων. Πολλές φορές, η L Brands αναθεώρησε προς τα πάνω τις οικονομικές της προβλέψεις, με γνώμονα την ισχυρή δυναμική των πωλήσεων του brand.
Οι καταναλωτές «ανταποκρίθηκαν θετικά» σε νέα προϊόντα και τη νέα στρατηγική μάρκετινγκ, που περιελάμβαναν και την πρώτη διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας για την Ημέρα της Μητέρας με πρωταγωνίστρια μία έγκυο γυναίκα, σημείωσε η εταιρεία.
«Όχι» στα supermodels – «ναι» στους καταξιωμένους brand ambassadors
To brand της Victoria’s Secret ήταν γνωστό για τους «αγγέλους» του, που «σήκωναν το μεγαλύτερο βάρος» του μάρκετινγκ. Ωστόσο, τη θέση τους αναμένεται να πάρουν νέοι brand ambassadors που η εταιρεία θα τους επιλέξει με βάση την ακτιβιστική τους δράση και τα επιτεύγματά τους, όπως η ηθοποιός Priyanka Chopra Jonas. Πρόκειται για celebrities που προωθούν τις αρχές της ενδυνάμωσης των γυναικών.
Νέα διοικητική ομάδα
Η εταιρεία προχώρησε πέρσι σε ευρείες αλλαγές της σύνθεσης της διοικητικής της ομάδας, τοποθετώντας νέα στελέχη σε θέσεις – κλειδιά με στόχο να αλλάξει το προφίλ του brand εσωρούχων.
Διοικητικό συμβούλιο με γυναικεία πλειοψηφία
Όταν η Victoria’s Secret αποκτήσει αργότερα φέτος την «αυτονομία» της, θα διευθύνεται από ένα διοικητικό συμβούλιο στο οποίο έξι από τους επτά διευθυντές θα είναι γυναίκες, συμπεριλαμβανομένης της προέδρου της.
Το διοικητικό συμβούλιο θα απολαμβάνει επίσης πολύ μεγάλο βαθμό ανεξαρτησίας, με μόνο δύο μέλη να προέρχονται από την L Brands.
Αυτό που θέλουν οι γυναίκες
Η μεγαλύτερη αλλαγή που δρομολογείται η «λίφτινγκ» των καταστημάτων από την ανδρική ματιά σ’ αυτό που επιθυμούν οι σύγχρονες γυναίκες. Αυτή η «ανδρική ματιά» δέχθηκε άλλωστε και τα ισχυρότερα πυρά των επικριτών του brand.
Τα νέα μοντέλα που μοιάζουν περισσότερο με τους πελάτες της λιανικής είναι μια αρχή, αλλά η Victoria’s Secret έχει πολλά να αποδείξει στους καταναλωτές προκειμένου να αυξήσει ξανά το μερίδιο αγοράς της, σημειώνει το CNBC.
Η πρόσφατη καμπάνια του brand για την «Ημέρας της Μητέρας» είχε ως πρωταγωνίστρια μία έγκυο μοντέλο. Αυτή είναι μόνο η αρχή, σύμφωνα με τους New York Times. Η εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει προϊόντα για μητέρες καθώς προσπαθεί να διευρύνει την έννοια του «σέξι».
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα λανσάρει εσώρουχα εγκυμοσύνης, όπως ανέφερε στο CNBC εκπρόσωπος της εταιρείας.
Ωστόσο, οι μετοχές της L Brands κατέγραψαν πτώση πάνω από 4% την Πέμπτη, εν μέσω του γενικότερου κλίματος πωλήσεων, έπειτα και από την ανακοίνωση του νέου επιχειρηματικού πλάνου της εταιρείας. Η μετοχή L Brands έχει καταγράψει αύξηση περίπου 70% φέτος, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να ξεπερνά τα 17 δισεκατομμύρια δολάρια.