Μορφή «χιονοστιβάδας» παίρνουν οι καταγγελίες για το γνωστό εστιατόριο στη Μύκονο DK Oyster.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της βρετανικής Sun, ένας τουρίστας κατήγγειλε ότι στο εν λόγω εστιατόριο στη Μύκονο έλαβε λογαριασμό 1.200 λιρών ή σχεδόν 1.400 ευρώ για καλαμάρια που «δεν τρωγόντουσαν…».
«Μας “δάγκωσαν”, θα έπρεπε να βάλουν προειδοποιητικές πινακίδες. Είναι παγίδα για τους τουρίστες… Είναι πιο ακριβό από το Ritz στο Παρίσι, αλλά το φαγητό τους δεν τρώγεται», είπε χαρακτηριστικά.
Όπως ανέφερε ο Ντέιβιντ, ο οποίος δεν θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα το επίθετο του, ταξίδεψε από την Αυστραλία στη Μύκονο και συγκεκριμένα στον Πλατύ Γιαλό, και μόλονότι περίμενε υψηλές τιμές, έμεινε σοκαρισμένος όταν έφτασε η στιγμή να πληρώσει τον λογαριασμό για το γεύμα που είχε καταναλώσει εκείνος, η σύζυγος του και τα δυο τους παιδιά.
Ο γαλλικής καταγωγής άνδρας, ο οποίος είναι και ο ίδιος ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου, παρήγγειλε ένα μπουκάλι κρασί και 2 κοκτέϊλ προτού ο σερβιτόρος, σύμφωνα με την καταγγελία του, τους πιέσει παραγγείλουν κάποια πιάτα με θαλασσινά.
Το μεγάλα πιάτο που έφθασε στο τραπέζι τους περιελάμβανε χταπόδι, το οποίο σύμφωνα με την καταγγελία ήταν άγευστο. Στην ίδια… κατηγορία, φέρεται να ανήκει και το πιάτο με τα ζυμαρικά ντομάτας τα οποία ο τουρίστας χαρακτήρισε «μη βρώσιμα». Για επιδόρπιο, έλαβαν μια πιατέλα φρούτων με εμφάνιση «θλιβερή» όπως είπε μαζί με ένα ναργιλέ αξίας 210 λιρών.
«Ο λογαριασμός των 1.205,60 ευρώ ήταν φυσικά στα ελληνικά και δεν είχα άλλη επιλογή από το να τον πληρώσω», είπε. «Την επόμενη μέρα αφού έλεγξα τον τραπεζικό μου λογαριασμό συνειδητοποίησα ότι μου χρέωσαν 1.387,59 ευρώ».
Σύμφωνα με την καταγγελία, ο σερβιτόρος του πολυτελούς εστιατορίου στη Μύκονο φέρεται να τον χρέωσε και φιλοδώρημα αξίας άνω των 150 λιρών χωρίς καν να τον ρωτήσει.