Ο John Lewis παρουσίασε την πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη διαφήμισή του – και τοποθετείται σε έναν κόσμο χωρίς πανδημία COVID 19.
Η δίλεπτη διαφήμιση, με τίτλο Give a Little Love (Χάρισε λίγη Αγάπη) δείχνει πώς μια απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να φέρει χαρά σε ανθρώπους που αγωνίζονται σιωπηλά.
Η διαφήμιση ανοίγει με ένα αγόρι του οποίου η μπάλα είναι κολλημένη σε ένα δέντρο. Τον πλησιάζει ένα μικρό κορίτσι που απελευθερώνει την κόκκινη ομπρέλα σε σχήμα καρδιάς, και οι δύο στη συνέχεια μετατρέπονται σε μια animated έκδοση του εαυτού τους.
Στη συνέχεια, το αγόρι πrosf;erei ένα μπαλόνι σε σχήμα καρδιάς σε έναν χιονάνθρωπο, ο οποίος το χρησιμοποιεί για να σηκωθεί από τη λακκούβα που τον κάνει λιώνει. Ο χιονάνθρωπος προσγειώνεται στη μέση του κέντρου μιας πόλης και φτιάχνει ένα λάστιχο σε σχήμα καρδιάς σε ένα ζευγάρι χιονανθρώπων που έχει μείνει με το αυτοκίνητο.
Ο John Lewis αποφάσισε σχεδόν τελευταία στιγμή να δημιουργήσει την πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση για το 2020
«Σκεφτόμασταν μήπως είναι καλύτερο να κάνουμε μια ουσιαστική φιλανθρωπική δωρεά» εξήγησε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του brand, ωστόσο στο τέλος, η εταιρεία θεώρησε ότι αυτός θα ήταν ένας τρόπος να παρέχει δουλειά για τη δημιουργική κοινότητα, η οποία έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία.
Η διαφήμιση στοχεύει επίσης στη συγκέντρωση χρημάτων για το Home-Start, το οποίο παρέχει εθελοντές και στήριξη σε οικογένειες με μικρά παιδιά, και το FareShare, το οποίο αναδιανέμει φαγητό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα που το μετατρέπουν σε γεύματα.
Απολαύστε παρακάτω τη φετινή διαφήμιση του John Lewis και μην ξεχνάτε κι εσείς να χαρίζετε κι εσείς λίγη αγάπη, όπου και όποτε μπορείτε.