Η Ευδοκία Ρουμελιώτη κρυβόταν στην τουαλέτα για να μην την βρει στο διάλειμμα της παράστασης και η Ζέτα Δούκα έζησε από πρώτο χέρι όπως αποκάλυψε τη λεκτική βία και τα ουρλιαχτά του.
Η Αλεξάνδρα Ταβουλάρη προτίμησε να λυτρωθεί φεύγοντας από το «Μαυροπούλι» μια εβδομάδα πριν από την πρεμιέρα αφού είχε βιώσει ουκ ολίγα ξεσπάσματα από τον Γιώργο Κιμούλη, η Φαίη Ξυλά έκανε λόγο για τη χειρότερη συνεργασία της καριέρας της και η Κατερίνα Γερονικολού αποκάλυψε πως την τρόμαζε και τη φόβιζε ο ίδιος άνθρωπος που την επέλεξε για παρτενέρ του.
Δείτε όσα είπε η Ζέτα Δούκα:
Αυτός που από το πρωί της περασμένης Τρίτης είδε τον Ασκό του Αιόλου να ανοίγει όταν πρώτη η Ζέτα Δούκα μίλησε για τα όσα πέρασε όταν έπαιξε με τον Κιμούλη στο «Πιο κοντά».
Η εμφάνισή του στο δελτίο ειδήσεων του MEGA το ίδιο βράδυ, μάλλον έκανε χειρότερα τα πράγματα, αφού ο χαρισματικός ηθοποιός και σκηνοθέτης όχι μόνο αρνήθηκε τα όσα του είχε προσάψει η Δούκα αλλά προτίμησε να περάσει στην επίθεση, αντί να ρίξει τους τόνους.
Μιλώντας με αυτό τον απόλυτο τρόπο που έχει υιοθετήσει όπως λένε συνάδελφοί του εδώ και πολλά χρόνια, το πάλαι ποτέ παιδί από τον Πειραιά, τόνισε ότι καταθέτει μήνυση και αγωγή κατά της ηθοποιού την οποία δεν θα πάρει πίσω ακόμη και αν του ζητηθεί. Η συνέχεια μάλλον δεν δικαίωσε τις προσδοκίες του.
Χθες ήρθαν άλλες πέντε γυναίκες να μιλήσουν για τα όσα βίωσαν παίζοντας δίπλα του, κάνοντας λόγο για λεκτικές επιθέσεις, για χυδαίες βρισιές και συμπεριφορές που δεν μπορούσαν να αντέξουν.
Η Ζέτα Δούκα και η Ευδοκία Ρουμελιώτη έφυγαν με πρόβλημα στις φωνητικές τους χορδές, πιθανόν επειδή δεν ζούσαν τον ρόλο τους όπως φέρεται να επιθυμούσε ο Γιώργος Κιμούλης.
Ένας τελειομανής ηθοποιός και σκηνοθέτης που έχει δηλώσει πως «το θέατρο χρειάζεται μια στροφή προς τον ρεαλισμό, στην απόλυτη συμμετοχή» απαιτούσε από τους συναδέλφους του την υπέρβαση.
Λάτρης των κυριαρχικών ρόλων όπως είναι ο πρωταγωνιστής στο «Σλουθ», ο άγνωστος άνδρας στο «Το παγκάκι» και ο πολεμικός ανταποκριτής που αναγκάζεται να συνομιλήσει με μια σταρ της τηλεόρασης στο «Η συνέντευξη» ο Κιμούλης φέρεται να έχασε εδώ και χρόνια την έννοια των ορίων.
Αυτών που καθορίζουν εν πολλοίς πότε η συμπεριφορά ενός ηθοποιού-θιασάρχη-σκηνοθέτη ξεφεύγει από τις έντονες παρατηρήσεις και μετατρέπεται σε εργασιακό εκφοβισμό ή προσβολές με χυδαίες εκφράσεις σε συναδέλφους του.
Η Κατερίνα Παπουτσάκη έφθασε στα ψυχολογικά της όρια και απέκτησε και ένα θέμα με το στομάχι της, απόρροια των όσων έζησε παίζοντας με τον Κιμούλη.
Σε ότι αφορά την Κατερίνα Γερονικολού ο ηθοποιός-σκηνοθέτης απάντησε ότι «αν τρόμαξε παίζοντας μαζί μου ή στις πρόβες, ε, τώρα τι να κάνουμε;».
Τρόμαξε, αλλά όχι από την δεδομένη υποκριτική δεινότητα του Κιμούλη. Τρόμαξε που με αυτά που της έλεγε την έκανε να μη πιστεύει στον εαυτό της και να βάζει στοιχήματα αν θα τα καταφέρει να συνέλθει μετά το τέλος της συνεργασίας τους.
Η Αλεξάνδρα Ταβουλάρη δεν έχει ξεχάσει προφανώς τα ξεσπάσματά του στις πρόβες για το «Μαυροπούλι», αυτά που την ανάγκασαν να παίρνει χάπια για το στομάχι της.
Τον χαρακτήρισε απρόβλεπτο, οξύθυμο και χειριστικό άνθρωπο και προτίμησε να φύγει μια εβδομάδα πριν την πρεμιέρα τους, ώστε να πάψει να υφίσταται αυτή η ψυχική βλάβη που βίωνε σε καθημερινή βάση.
Χθες η Μιμή Ντενίση τον είπε δύσκολο άνθρωπο και τον προέτρεψε να ζητήσει συγνώμη, μια λέξη πολύ δύσκολη να βγει από το στόμα του Κιμούλη, ειδικά από την στιγμή που διαψεύδει τα όσα του προσάπτουν.
Οι συμπρωταγωνιστές της Ζέτας Δούκα στην παράσταση που σημάδεψε οδυνηρά την ζωή της, ο Νίκος Ψαρράς και η Δώρα Χρυσικού, επιβεβαίωσαν με κοινή τους δήλωση τα όσα αποκάλυψε η ηθοποιός και δήλωσαν πρόθυμοι να καταθέσουν εάν και εφόσον τους ζητηθεί.
Κάτι που αν γίνει θα «χαρίσει» και σε αυτούς μια αγωγή και μήνυση από τον Γιώργο Κιμούλη όπως τόνισε μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή το πρωί της Τετάρτης για την υπόθεση. Αυτή στην οποία έσπειρε ανέμους και τώρα θερίζει θύελλες.