Ο 30χρόνος γενικός διευθυντής της εταιρείας Bespot Λέων Γαβαλάς έχει στο profile του στο Linkedin ένα μότο που ξεχωρίζει, σαν μια προεισαγωγική παρατήρηση για το βασικό αντικείμενο της δραστηριότητας του. “Get the complete picture with locations inshigts” – «Απέκτησε την πλήρη εικόνα μαζί με πληροφορίες τοποθεσίας», σε ελεύθερη μετάφραση. Και αυτό γιατί ο Λέων έχοντας καταφέρει να συνδυάσει από πολύ νεαρή ηλικία την επιχειρηματικότητα με την ακαδημαϊκή έρευνα μπορεί να υποστηρίξει στο ελεύθερο πεδίο της οικονομικής δραστηριότητας τη σημασία που έχει για τα εμπορικά δίκτυα η έγκυρη αξιολόγηση δεδομένων που αφορούν την καταναλωτική συμπεριφορά στη πράξη. Καταλύτης σε αυτήν την έγκυρη αξιολόγηση είναι η αξιοποίηση ανεπτυγμένων τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και επιχειρηματικής αναλυτικής (Business Analytics), εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο, ευφυείς λύσεις εντοπισμού θέσης για επιχειρήσεις στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, της εστίασης και του τουρισμού.
Η Bespot με τη σημερινή εταιρική της μορφή από το 2018 αν και ο Λέων Γαβαλάς μαζί με την Αναστασία Γρίβα είχαν παρουσία σε δομές και διαγωνισμούς επιχειρηματικότητας και παλαιότερα. Για παράδειγμα, βρέθηκαν στο οικοσύστημα του egg – enter•grow•go. Στο site του διαβάζω: «Η πλατφόρμα bespot είναι μια ολοκληρωμένη λύση έρευνας αγοράς που αξιοποιεί location analytics. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή bespot για κινητά τηλέφωνα, οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν rewards και να ανταμείβονται από brands και καταστήματα στα spots που ήδη επισκέπτονται, ενώ παράλληλα δίνουν τη γνώμη τους.
Κάθε φορά που οι χρήστες ανοίγουν το bespot στα επιλεγμένα σημεία μπορούν να ανακαλύψουν μια επιβράβευση.
Συνδυάζοντας δεδομένα τοποθεσίας και αλληλεπίδρασης από την εφαρμογή bespot με άλλες δημόσιες και ιδιωτικές πηγές δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να εξάγουν χρήσιμες πληροφορίες για τους αγοραστές τους και να υποστηρίζουν με δεδομένα αποφάσεις σχετικά με το geomarketing, benchmarking, το δίκτυο καταστημάτων κ.ά.».
Από τότε έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι. Τώρα, η εταιρεία Bespot έχει καταφέρει να συγκεντρώσει κάτι παραπάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ προκειμένου να επεκτείνει τις δραστηριότητες της και σε αγορές εκτός Ελλάδας. Βασικός με διαφορά χρηματοδότης το Uni.Fund.
Ο τελευταίος κύκλος χρηματοδότησης ολοκληρώθηκε πολύ πρόσφατα και το προϊόν του εκτιμάται ότι «θα επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης και θα υποστηρίξει το πλάνο της να επενδύσει την επόμενη διετία στην επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Ιρλανδία, Ιταλία, Μαρόκο και ΗΠΑ, με ίδια κεφάλαια». Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό σημείωμα που συνοδεύει την ανακοίνωση ολοκλήρωσης του νέου κύκλου χρηματοδότησης, «στις λύσεις της bespot εντάσσεται πλέον η πλατφόρμα ανάλυσης αγοραστικών δεδομένων Shopmind, η οποία αξιοποιείται από κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο του λιανικού εμπορίου ηλεκτρονικών, ένδυσης και ταχυκίνητων προϊόντων στην Ελλάδα και την Ευρώπη».
Στο ενημερωτικό σημείωμα περιλαμβάνονται και δηλώσεις του Λέοντος Γαβαλά αλλά και του Κωνσταντίνου Λαύκα, από το Uni.Fund.
Περισσότερα για τη bespot στη διεύθυνση https://bespot.me/. Η Bespot – με σταθερή την ιδρυτική ομάδα, τους Λέοντα Γαβαλά, Κωνσταντίνο Δημητρό, και Αναστασία Γρίβα- έχει στο φουλ τις μηχανές. «Καταγράφoντας συστηματικά δεδομένα επισκεψιμότητας για 5.500 σημεία, αξιοποιώντας δεδομένα συναλλαγών πελατών και άλλα δεδομένα τοποθεσίας, η λύση της bespot, «Shopmind Insights», βοηθά τις εταιρείες να ξεκλειδώσουν πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Μέσω του «Shopmind Insights» οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε τάσεις επισκεψιμότητας, live heatmaps, περσόνες πελατών, προτιμήσεις καταναλωτών και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα φυσικά καταστήματα και τα brands».