Εργαζόμενος σε σούπερ μάρκετ εδώ…τις τελευταίες 3 εβδομάδες ζούμε ένα καθημερινό black friday με αμέτρητους πελάτες σαν “ζόμπι” να μας χτυπάνε τις πόρτες από τις 7.30 (!!) το πρωί για να μπούνε μέσα..
Σταμάτα να ζητάς υπεύθυνο με το παραμικρό και κυρίως σταματά να ζητάς απολύσεις και παραδειγματικές τιμωρίες από κάποιον που νομίζεις ότι δεν σε εξυπηρετησε σωστά. Σαφώς και θα υπάρχει κάποιος που θα σου μιλήσει πιο κοφτά ή λίγο πιο αδιάφορα αλλά σκέψου ότι είναι εκεί και τρέχει να εξυπηρετήσει το σύνολο και οχι εσένα που θες να σε πάρουν από το χεράκι να σε
ξεναγήσουν στα 600τμ για να σου βρίσκουν τα πράγματα της λίστας σου .. επίσης πολλοί βάζουν σε κίνδυνο τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους για να είναι εκεί ..σεβασου αυτόν που βλέπεις να στάζει ιδρώτα να ανεβάσει μια παλέτα μακαρόνια ενώ περνανε όλοι από πάνω του κυριολεκτικά και μην στραβωνεις αν σου δείξει που θα βρεις αυτό που ψάχνεις και δεν στο φέρει στο χεράκι σου ..
Σε περιόδους οικονομικής κρίσης εν μέσω πανδημίας είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε και εμείς τον πελάτη αλλά και ο πελάτης τους υπαλλήλους όλων των καταστημάτων μικρών και μεγάλων
Το “είναι η δουλειά σου να κάθεσαι να εξυπηρετείς και πληρώνεσαι για να τρέχεις” θα ήθελα να βάλετε στην θέση μας τα παιδιά/ εγγόνια ανήψια /φιλους σας όπως και εμεις σας προσέχουμε και βαζουμε στην άκρη την υγεία μας για να είμαστε εκεί από τα χαράματα για 10-12 ώρες σερί μακρυά απο οικογένεια /προσωπική ζωή και κουβαλάμε πόνους κακή ψυχολογία και πίεση γιατι “πληρωνομαστε από αυτό ”
Θα τελειώσει όλο αυτό ..υπομονή σε όλους μας/σας..
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη μας Π.Π για την άδεια αναδημοσίευσης του παραπάνω άρθρου του