Κατά την πρώτη ημέρα της διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι μαθητές της Γ λυκείου ΕΠΑΛ εξετάστηκαν στο μάθημα των Νέων Ελληνικών χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις, καθώς τα θέματα ήταν εντός του πλαισίου των θεμάτων του σχολικού βιβλίου και ανταποκρινόταν πλήρως στην προετοιμασία των υποψηφίων.
Στο σύνολο τους χαρακτηρίζονται κλιμακούμενης δυσκολίας. Ειδικότερα, τα θέματα της Νεοελληνικής γλώσσας είχαν σαφή διατύπωση, ενώ το ερώτημα Α1.α σε ένα εκτενές κείμενο δεν έθετε όριο στον αριθμό λέξεων. Η παραγωγή λόγου ήταν άρθρο σχετικά με τις μορφές εθελοντισμού, που μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προβλημάτων και τον ρόλο του σχολείου στην καλλιέργεια εθελοντικού πνεύματος.
Τα θέματα της λογοτεχνίας καλύπτουν μεγάλο μέρος της θεωρίας, ενώ το θέμα Β3 απαιτούσε το ερμηνευτικό σχόλιο του υποψηφίου με αφορμή στίχους του ποιήματος του Μ.Μπρεχτ επιδιώκοντας να ανιχνεύσει τους κοινωνικούς προβληματισμούς του μαθητή.
Θέματα – Απαντήσεις – Σχολιασμός θεμάτων