Όταν η BMW ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’70 για να δημιουργήσει το πρώτο αυτοκίνητο του τμήματος «M», την M1, προσέγγισε τη Lamborghini για την τεχνογνωσία και τις εγκαταστάσεις παραγωγής χαμηλού όγκου. Η ιταλική κυβέρνηση μάλιστα χρηματοδότησε το έργο για να βοηθήσει να προχωρήσει το project.
Ωστόσο, ταυτόχρονα, η Lamborghini ήταν έτοιμη να εξασφαλίσει ένα αμερικανικό στρατιωτικό συμβόλαιο για να αντικαταστήσει το Jeep.
Η αρχική τους δημιουργία, γνωστή ως «Cheetah», είχε έναν κινητήρα 5.900 κ.εκ Chrysler με 180 ίππους, τοποθετημένο πίσω.
Με τις προδιαγραφές αυτές, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το όχημα δεν απέφερε τα αποτελέσματα που ήθελε ο στρατός.
Έτσι, οι προσπάθειες της Lamborghini δεν ανταμείφθηκαν, με το συμβόλαιο να πηγαίνει στην AM General και στο Humvee.
Η απώλεια του στρατιωτικού συμβολαίου της Lambo με τις ΗΠΑ δημιούργησε πρόβλημα. Οι Ιταλοί είχαν ήδη εκτρέψει τα κεφάλαια, που τους είχαν δώσει οι Γερμανοί (προορίζονταν για το project BMW M1) στην ανάπτυξη του εκτός δρόμου.
Όπως είναι λογικό, οι Γερμανοί δεν εντυπωσιάστηκαν με αυτή την εξέλιξη των γεγονότων και απέσυραν την πρόταση για το project M1.
Ωστόσο, το 4×4 της Lamborghini αναστήθηκε τη δεκαετία του ’80. Υπό τον έλεγχο των αδελφών Mimran και με τη βοήθεια του Ιταλού μηχανικού Giulio Alfieri. Η Lamborghini πήρε ένα μοτέρ Countach V12 και το συνέδεσε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ZF.
Παρά το βάρος τριών τόνων, η Rambo Lambo είχε ικανότητες, που σπάνια συναντούσαμε σε off-roaders της εποχής, συμπεριλαμβανομένης της ανεξάρτητης ανάρτησης εμπρός και πίσω . Ο ατμοσφαιρικός 5,2 λίτρων Quattrovalvole V12 απέδιδε 450 ίππους όπως και στην Countach, αλλά το LM002 ζύγιζε διπλάσιο. Ωστόσο, με χρόνο 7,7” για το 0-100 και τελική ταχύτητα 209 χλμ, οι επιδόσεις της ήταν παραπάνω από καλές.