Facebook – Εισάγει νέα χαρακτηριστικά για να ανταγωνιστεί το TikTok
3 years, 1 month ago
6

Δεν χρειαζόταν το άρθρο της Wall Street Journal για να το καταλάβουμε.

Η βρετανική εφημερίδα αποκάλυψε εσωτερικά έγγραφα της Facebook που δείχνουν ότι η πλατφόρμα δυσκολεύεται να προσελκύσει χρήστες της Γενιάς Ζ – που προτιμούν να περνούν τον χρόνο τους στο TikTok.

Ανεκδοτολογικά, οι περισσότεροι είχαμε συνειδητοποιήσει ότι οι νεότερες γενιές είτε δεν είχαν καν προφίλ στην εφαρμογή που… γαλούχησε τους Millennials, είτε δεν το χρησιμοποιούσαν σχεδόν καθόλου, προτιμώντας το Instagram ακόμη και για την ανταλλαγή μηνυμάτων ή το φλερτ.

Το TikTok δυσκόλεψε κι άλλο την κατάσταση, αφού με τα μικροσκοπικά βίντεό του καταφέρνει να «βυθίσει» τους χρήστες για ώρες επί ωρών στο εσωτερικό της πλατφόρμας – και ο χρόνος που περνάμε σε μια εφαρμογή είναι ο τρόπος με τον οποίο οι τεχνολογικοί κολοσσοί βγάζουν τα προς το ζην τους.

Ο χρόνος που περνάμε στο TikTok είναι χρόνος που δεν περνάμε στο Facebook.

Έτσι, το ψηφιακό παιδί του Μαρκ Ζούκεμπεργκ έκανε για άλλη μια φορά αυτό που κάνει καλύτερα από όλους: Μπήκε στη διαδικασία να μεταμορφωθεί ξανά για να γίνει πιο ελκυστικό στους νεότερους.

Και το έκανε εισάγοντας τα Reels – που ήδη υπήρχαν για το Instagram – στην κύρια εφαρμογή του Facebook.

Οι δοκιμές είχαν ξεκινήσει εδώ και μήνες, και δείχνουν ότι τα Reels θα μπορούσαν να βοηθήσουν το Facebook να ανταγωνιστεί με πιο ισότιμους όρους το TikTok εισάγοντας κι εκείνο μικρά βίντεο, σαν αυτά που τόσο αγαπούν οι νέοι.

Λέτε να καταφέρει το Facebook να κάτσει με τη νεολαία;

Δείτε τι είναι τα Reels: