Νέο ad format κατά την έξοδο των χρηστών από τα websites, αποκλειστικά από την Exit Bee

Νέο ad format κατά την έξοδο των χρηστών από τα websites, αποκλειστικά από την Exit Bee

Η Εxit Bee, ένα startup που βελτιώνει την απόδοση ενός website με βάση την ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών και την αναγνώριση πρόθεσης εξόδου, ανακοινώνει ένα νέο format προώθησης: τη διαφήμιση στην έξοδο.

Τα Smart Exit Ads ή Exitstitials, όπως τα ονομάζει η εταιρία, έχουν έως και 30 φορές υψηλότερο click-through rate σε σχέση με το μέσο banner, 99% viewability δηλαδή διπλάσιο από αυτό των banners, 0% accidental clicks και δεν επηρεάζονται από ad blocking software. Επιπλέον δημιουργεί στους publishers έναν επιπλέον και μάλιστα premium χώρο, ο οποίος μέχρι τώρα περνούσε ανεκμετάλλευτος.

Η Exit Bee καταγράφει και αναλύει τη συμπεριφορά κάθε επισκέπτη ενός website και αναγνωρίζει τη στιγμή που ετοιμάζεται να το εγκαταλείψει, είτε βρίσκεται σε desktop, tablet ή mobile συσκευή.

Η ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν το κοινό τους με κριτήρια όπως ενδιαφέροντα, σελίδες που έχουν ή δεν έχουν δει, τη σελίδα ή την κατηγορία από την οποία φεύγουν, τη συσκευή, το χρόνο που έχουν μείνει στη σελίδα, την τοποθεσία τους, τη συμπεριφορά τους σε προηγούμενες καμπάνιες κ.α.

Τα Smart Exit Ads καλύπτουν πολλά είδη διαφήμισης όπως Exitstitials (full-screen), exit banners, προτάσεις άρθρων και περιεχομένου, διαγωνισμούς, lead generation, polls, έρευνες κ.α.

Ο Παύλος Λινός, founder της Exit Bee, εξηγεί γιατί οι διαφημίσεις στην έξοδο έχουν τόσο καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα κλασικά online ad formats.

“Η απάντηση είναι σχετικά απλή. Οι κλασικές διαφημίσεις προσπαθούν να αποσπάσουν την προσοχή του επισκέπτη από το λόγο για τον οποίο πραγματικά βρίσκεται στο website.“

Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται όταν κάποιος μπαίνει σε μία σελίδα, κρύβουν το περιεχόμενο που θέλει να δει ο χρήστης, οπότε είναι λογικό να θέλει να τις ξεφορτωθεί. Αντίθετα οι διαφημίσεις από το Exit Bee εμφανίζονται τη στιγμή που ο χρήστης έχει ολοκληρώσει την επίσκεψή του, οπότε είναι πιο ανοιχτός να αποφασίσει ποιο θα είναι το επόμενο βήμα.

Οι διαφημίσεις σε banner προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή του επισκέπτη όταν αυτός ενεργά ασχολείται με κάτι άλλο. Αντίθετα το Exit Bee έχει αμέσως την προσοχή του γιατί εκείνη τη στιγμή έχει μόλις τελειώσει αυτό που έκανε.”

Το Exit Bee συνεργάζεται ήδη με τους μεγαλύτερους publishers σε Ελλάδα και Κύπρο και τους τελευταίους μήνες advertisers όπως η Τράπεζα Πειραιώς, η Estee Lauder και η στοιχηματική εταιρία Winmasters ξεκίνησαν να το χρησιμοποιούν για να προωθήσουν τα προϊόντα, τις προσφορές ή τις υπηρεσίες τους.

Ακολουθούν παραδείγματα από πρόσφατες Exit Bee καμπάνιες.

Τράπεζα Πειραιώς, Yellowday - Click-through rate: 4.44%

Η καμπάνια στόχευε χρήστες που ενδιαφέρονται για ταξίδια και προωθούσε τις καλοκαιρινές προσφορές του προγράμματος Yellowday, ακριβώς τη στιγμή που οι επισκέπτες εγκατέλειπαν ένα website.

Estee Lauder - Native Advertising

Στόχος ήταν η συνολική αύξηση της απόδοσης του native post στο jenny.gr. Η καμπάνια ήταν χωρισμένη σε δύο. Η πρώτη καμπάνια πρότεινε το άρθρο στους επισκέπτες που φεύγουν από το website χωρίς να το έχουν διαβάσει. Η δεύτερη στόχευε τους επισκέπτες που φεύγουν αφού έχουν επισκεφθεί το άρθρο. Ο στόχος ήταν να εκμεταλλευτούμε το awareness για την κρέμα από το άρθρο που μόλις διάβασαν και να τους οδηγήσουμε σε αγορά.

Η πρώτη καμπάνια είχε 5.04% click-through rate και η δεύτερη 4.03%.

Μπορείτε να κατεβάσετε ολόκληρο το case study σε pdf εδώ.

Έρευνα σε μητέρες

Ο στόχος της καμπάνιας ήταν να στοχεύσει μητέρες και να συλλέξει 1,500 ερωτηματολόγια. Η ολοκληρωμένη έρευνα έτρεξε στην ιστοσελίδα themamagers.gr.

Σχετικά με το Exit Bee

Η Exit Bee ιδρύθηκε το 2015 με στόχο να βελτιώσει την απόδοση ενός website με βάση την ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών. Από τότε έως σήμερα έχει συνεργαστεί με χιλιάδες websites ανά τον κόσμο. Το 2016 έκλεισε τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης από τη Fundbox Capital.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να στείλετε email στο [email protected] ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.exitbee.com. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Top
Some text some message..