Μπουτάκια κοτόπουλου μπρεζέ, με ντομάτα και αρωματικά

Μπουτάκια κοτόπουλου μπρεζέ, με ντομάτα και αρωματικά

Πριν από λίγο ανέβασα μία συνταγή για «μπουτάκια κοτόπουλου μπρεζέ», με μπόλικα αρωματικά στο ταψάκι, ρεβύθια και φέτες και χυμό από λεμόνι. Ένα φαγητό φτιαγμένο έτσι, χωρίς συνταγή, με υλικά που, εκτός ίσως από το κοτόπουλο, σχεδόν πάντα υπάρχουν στο ψυγείο ή στα ντουλάπια μας.Έτσι προέκυψε και το σημερινό πιάτο, και πάλι με μπουτάκια κοτόπουλου σαν βάση, αλλάζοντας όμως τα υπόλοιπα υλικά. Και πάλι από εκείνα που βρίσκονται πάντα εκεί, στα ντουλάπια μας, αλλά με έναν άλλο συνδυασμό. Και πάλι τόσο μα τόσο νόστιμα!Και, βέβαια, οι συνδυασμοί δεν τελειώνουν εδώ. Μπορεί να έχουμε την ευκαιρία να δούμε και κάποιους άλλους μαζί, αλλά μπορείτε να σκεφθείτε και εσεις μία σειρά άλλους. Ας τη δούμε.

Μπουτάκια κοτόπουλου μπρεζέ. Έτσι, χωρίς συνταγή!

Μπουτάκια κοτόπουλου μπρεζέ. Έτσι, χωρίς συνταγή!

Ήταν μία από εκείνες τις ημέρες που αν μπορούσα θα έμενα στο κρεβάτι να χουζουρεύω, παίζοντας με τις δύο κοπέλες μου, μέχρι αργά το μεσημέρι…. Δεν μπορούσα, όμως…Και όταν πια σηκώθηκα, εάν μπορούσα θα βυθιζόμουνα στη σεζλόνγκ της βεράντας και δεν θα σήκωνα κεφάλι από την κυριακάτικη εφημερίδα μου (και τα ένθετά της), μέχρι να φθάσει η ώρα του φαγητού… Δεν μπορούσα όμως…Αφού δεν βγήκα στη βεράντα, εάν μπορούσα θα πήγαινα μία βόλτα στα δρομάκια της γειτονιάς, να αγριεύω τους σκύλους με το πέρασμά μου έξω από τον “χώρο” τους, να κλέβω όποιο λουλούδι ξεμυτίζει από τις περιφράξεις, να κλωτσώ ότι ντενεκεδόκουτο βρισκόταν μπροστά μου (μα τι δουλειά έχουν αυτά στο δρόμο;), να βρίσω κανα-δυό οδηγούς που δεν σέβονται τα STOP… Δεν μπορούσα όμως…Και δεν μπορούσα τίποτα από όλα αυτά επειδή οι γυναίκες σήμερα πάνε …..Μουσείο. Η τάξη της Έρρικας θα πάει επίσκεψη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και κάποιος έπρεπε να τη συνοδεύσει. Έτσι, κάποιος άλλος έπρεπε να μείνει στο σπίτι, εν είδη “Διοικητικής Μέριμνας” και να… μεριμνήσει για το φαγητό του …εκστρατευτικού σώματοςΈλα όμως που δεν είχα όρεξη για δύσκολα πράγματα, για συνταγές και δοσολογίες…. Ας ανοίξουμε το ψυγείο και… όπου μας βγάλει! Θα φτιάξω κάτι έτσι, χωρίς συνταγή!

Σούπα με πατάτα και μπέικον

Σούπα με πατάτα και μπέικον

Μια εξαιρετικά νόστιμη σούπα, που έχει λίγο απ' όλα! Τα παιδιά μου που δεν τρελαίνονται για βελουτέ σούπες λαχανικών, τη συγκεκριμένη την τρώνε με μεγάλη ευχαρίστηση.

Pitta club με ομελέτα

Pitta club με ομελέτα

Pitta Club. Ο μόνος λόγος που ανυπομονώ να έχει ποδόσφαιρο στην τηλεόραση! Οι φίλοι και ο αγαπημένος μου παίρνουν τις θέσεις τους στον καναπέ και εγώ στην αγαπημένη μου κουζίνα! Γρήγορα για να προλάβουμε τη σέντρα!

Μελομακάρονα τέλεια 2

Μελομακάρονα τέλεια 2

Μια συνταγή της μαμάς μου με αμύγδαλα μέσα στην γέμιση τα οποία κάνουν και την διαφορά.

Muffins σοκολάτας 2

Muffins σοκολάτας 2

Εύκολη συνταγή για muffins σοκολάτας που είναι έτοιμη σε 20 λεπτά.

Πάστα φλώρα του Άκη

Πάστα φλώρα του Άκη

Η συνταγή του Άκη Πετρετζίκη όπως ακριβώς τη παρουσίασε στο μπλόγκ του. Είναι η πιο νόστιμη πάστα φλώρα που έχω δοκιμάσει και όσοι τη δοκίμασαν ενθουσιάστηκαν.

Γουβαρλάκια γιαχνί

Γουβαρλάκια γιαχνί

Γρήγορο και νόστιμο φαγάκι. Με ένα ωραίο ψωμί για νόστιμα μακροβούτια στη σάλτσα!

Αυτή είναι η πολύχρωμη σαλάτα που χαρίζει επίπεδη κοιλιά!

Αυτή είναι η πολύχρωμη σαλάτα που χαρίζει επίπεδη κοιλιά!

Μια πολύχρωμη σαλάτα είναι ιδανική για να χορτάσεις αλλά και να χάσεις πόντους από την μέση σου, αφού σύμφωνα με τους ειδικούς η ποικιλία των βιταμινών και των θρεπτικών συστατικών είναι το μυστικό σε κάθε δίαιτα. Αν διαλέξεις φρούτα και λαχανικά σε όλα τα χρώματα… του ουράνιου τόξου, τότε θα έχεις δημιουργήσει ένα πραγματικά διαιτητικό πιάτο.Η παρακάτω συνταγή περιέχει όλα τα συστατικά για να χάσεις λίπος από την κοιλιά: Υλικά:Μισή κομμένη κόκκινη πιπεριά3 μικρά καρότα κομμέναΜισή κίτρινη κολοκύθα (μικρή) κομμένη σε ροδέλεςΜισό κολοκυθάκι κομμένο σε ροδέλες¼ κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες4 κλωναράκια θυμάρι1/4 κουτ.γλ. πιπέρι4 κούπες σπανάκι2 κουτ.γλ. πασατέμπο1 κουτ.γλ.λάδι καρύδαςΦιλέτο κοτόπουλο (προαιρετικά) Για το dressing:2 κουτ.σούπας γιαούρτι χαμηλών λιπαρώνΧυμός από μισό λεμόνι1 κουτ.γλ. ξύσμα από λεμόνι1/4 κουτ.γλ. ελαιόλαδο1/4 κουτ.γλ. σχοινόπρασο ψιλοκομμένο1/8 κουτ.γλ. κουρκουμάςΠιπέρι καγιέν1 κουτ.σούπας νερό Εκτέλεση:Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200ο Κελσίου και βάζουμε στη σχάρα ένα αντικολλητικό χαρτί.Βάζουμε τα λαχανικά ψιλοκομμένα και ρίχνουμε από πάνω το θυμάρι.Ψήνουμε για 35 λεπτά.Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το λάδι καρύδας. Ρίχνουμε αν θέλουμε λίγο κοτόπουλο και ψήνουμε για 10 λεπτά.Σε ένα μπολ αναμειγνύουμε το γιαούρτι, τον χυμό, το ξύσμα, το ελαιόλαδο, το σχοινόπρασο, τον κουρκουμά, το πιπέρι και το νερό.Τοποθετούμε τα λαχανικά και περιχύνουμε με το dressing! The post Αυτή είναι η πολύχρωμη σαλάτα που χαρίζει επίπεδη κοιλιά! appeared first on JoyTV.

Πως το πρωινό σου θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά

Πως το πρωινό σου θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά

Είναι γνωστό ότι αν θες να φτιάξεις τη διατροφή σου, θα πρέπει να ξεκινήσεις από το πρωινό σου. Το γεύμα που οι διατροφολόγοι αποκαλούν το σημαντικότερο της ημέρας πρέπει να είναι υγιεινό και μην το παραλείπεις ποτέ! Όπως, εξάλλου, έχουν δείξει οι μελέτες ένα καλό πρωινό θα βάλει τον μεταβολισμό σου σε λειτουργία.Ωστόσο, δεν βοηθούν όλα τα «πρωινά» στην απώλεια κιλών. Θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τους εξής 3 τρόπους αν θες να κάνεις το πρωινό σου γεύμα «σύμμαχο» στη μάχη με τη ζυγαριά:1 .Πάρε πρωινό αμέσως μόλις ξυπνήσεις. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι ο μεταβολισμός αυξάνεται αν καταναλώσεις το γεύμα σου μέσα σε μισή με μία ώρα από τη στιγμή που θα ξυπνήσεις. Έτσι, με το να τρως αμέσως πρωινό στο σπίτι όταν σηκώνεσαι, έχεις εξασφαλίσεις, επίσης, ότι δεν θα κάνεις μια «κακή» επιλογή σνακ καθ’ οδόν για τη δουλειά ή στο πρώτο σου διάλειμμα.2. Φρόντισε το πρωινό σου να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες.  Ένα γεύμα π.χ. με αβγά και γιαούρτι θα σε κρατήσουν μακριά από «λιγούρες», που σημαίνει λιγότερο φαγητό και απώλεια κιλών. Μια έρευνα απέδειξε ότι γυναίκες που έτρωγαν πρωινό με αβγά έχασαν δυο φορές περισσότερο βάρος από εκείνες που έτρωγαν ένα κουλούρι. Γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνες σε κάνουν να νιώθεις πλήρης (από φαγητό) μέσα στη μέρα, ενώ χαρίζουν ενέργεια.3. Πρόσθεσε στο πρωινό σου μπανάνα. Η μπανάνα περιλαμβάνει ανθεκτικό άμυλο, το οποίο σου δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητας και σε βοηθά να χάσεις κιλά.The post Πως το πρωινό σου θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά appeared first on JoyTV.

Τι φόρεσαν 5 ελληνίδες celebrities το τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού

Τι φόρεσαν 5 ελληνίδες celebrities το τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού

Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού βρήκε τους περισσότερους από εμάς να έχουμε επιστρέψει στην πόλη από τις διακοπές. Ωστόσο, υπάρχουν εκείνοι που θέλησαν να εξαντλήσουν όλες τις μέρες του καλοκαιριού, συνεχίζοντας τις διακοπές τους,  ή να αναχωρήσουν για μια τελευταία καλοκαιρινή απόδραση πριν μπουν για τα καλά στην καθημερινότητα. Άλλοι, πάλι, αφιέρωσαν το Σ- Κ σε χαλαρές βόλτες στην πόλη, λέγοντας οριστικά "αντίο" στις παραλίεςΑυτό, λοιπόν, το Σαββατοκύριακο βρήκε και 5 Ελληνίδες celebrities εντός και εκτός πόλης και τα στιγμιότυπα που μας χάρισαν ήταν ονειρεμένα. Αλλά και στιλαστικά άψογα! Πάμε, λοιπόν, να δούμε τι φόρεσαν για να «αποχαιρετίσουν» το καλοκαίρι και να πάρουμε ιδέες για (ημι-) καλοκαιρινά looks, όσο ακόμα μας το επιτρέπει ο καιρός.The post Τι φόρεσαν 5 ελληνίδες celebrities το τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού appeared first on JoyTV.

Κι όμως υπάρχει ένας απλός τρόπος για να χάσεις εύκολα κιλά!

Κι όμως υπάρχει ένας απλός τρόπος για να χάσεις εύκολα κιλά!

Επέστρεψες από τις διακοπές και μπήκες σε δίαιτα. Άλλος ένας «αγώνας» ξεκινάει κι εσύ νιώθεις ότι θα είναι δύσκολος, κι ας μιλάμε μόνο για δύο – τρία «κιλάκια».Το Popsugar, ωστόσο, έρχεται να μας προτείνει μια επιτυχημένη "φόρμουλα" για να κάνουμε τη διαδικασία της απώλειας κιλών πιο εύκολη. Το πλάνο αυτό ονομάζεται 80/20 και στηρίζεται σε μια απλή (μαθηματική) λογική την οποία μπορείς να δοκιμάσεις άμεσα, αλλά και να ενσωματώσεις στην καθημερινή σου διατροφή (γενικώς).Τι πρέπει να κάνεις: αφιέρωσε το 80% του χρόνου σου στο τι θα περιλαμβάνει ένα υγιεινό πλάνο διατροφής και γενικά για να τρως υγιεινά, ενώ το 20% άφησέ το για τις απολαύσεις σου, για να φας δηλαδή ό,τι σου αρέσει! Είναι απλά μαθηματικά, δηλαδή, και αν σκεφτείς ότι ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής περιλαμβάνει πέντε γεύματα της ημέρα, τα 7 από αυτά μέσα στην εβδομάδα μπορεί να είναι αφιερωμένα στα αγαπημένα σου φαγητά και γλυκά!Τη φόρμουλα 80/20 ακολουθούν και διάσημες του εξωτερικού όπως η Jessica Alba και η Miranda Kerr.The post Κι όμως υπάρχει ένας απλός τρόπος για να χάσεις εύκολα κιλά! appeared first on JoyTV.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Top
Some text some message..