Πώς να αμυνθείτε σε μια απροσδόκητη επίθεση και πού να στοχεύσετε. Κινήσεις που κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει. Φωτογραφίες

Πώς να αμυνθείτε σε μια απροσδόκητη επίθεση και πού να στοχεύσετε. Κινήσεις που κάθε γυναίκα πρέπει να γνωρίζει. Φωτογραφίες

Σε μια επίθεση, επειδή το σώμα και το μυαλό είναι απροετοίμαστα, η αντίδραση μπορεί να μην είναι η αναμενόμενη.

Έρευνες δείχνουν ότι ενώ κάποιος μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα δεχθεί επίθεση, στην πραγματικότητα υπάρχει περίπτωση να μην αντιδράσει καν. Να παγώσει.
Συχνή είναι η αυθόρμητη κραυγή, που σε ορισμένα περιστατικά φαίνεται χρήσιμη, καθώς αποτρέπει τον επιτιθέμενο που φοβάται ότι θα γίνει αντιληπτός από τρίτους. Βέβαια, έχουν σημειωθεί περιστατικά που οι παρατηρητές μένουν αμέτοχοι και φοβούνται να παρέμβουν.

Ψυχολογικές έρευνες έδειξαν ότι όταν κάποιος παρατηρεί, αλλά δεν σπεύδει να βοηθήσει, ασυνείδητα πιστεύει ότι θα βρεθεί κάποιος άλλος να εμποδίσει την επίθεση και φυσικά ο ίδιος είναι αμήχανος ή φοβισμένος.
Οι ειδικοί θεωρούν πιο αποτελεσματικό αν κάποιος ζητήσει βοήθεια συγκεκριμένα.
Δηλαδή αν αντιληφθείτε ότι βρίσκεται κοντά σας κάποιος π.χ. με κόκκινη μπλούζα φωνάξτε «Εσείς με τη κόκκινη μπλούζα βοηθήστε με». Με αυτό τον τρόπο τον κάνετε να νιώσει υπεύθυνος και κινητοποιείται.

Τα στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δείχνουν ότι στις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης ένωσης μια στις τρεις γυναίκες έχει πέσει θύμα σεξουαλικής ή σωματικής επίθεσης, στο δρόμο, στο σπίτι και στο χώρο εργασίας.
Λόγω των αυξημένων κρουσμάτων, πολλές γυναίκες στράφηκαν σε πολεμικές τέχνες που διδάσκουν ασκήσεις αυτοάμυνας, για να είναι σε θέση να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Οι τεχνικές αυτοάμυνας, έχουν στόχο την εξάσκηση ορισμένων κινήσεων που εμποδίζουν τον δράστη. Η επανάληψη των ασκήσεων, μαθαίνει στο σώμα να εκτελεί τις κινήσεις μηχανικά αν βρεθεί σε ίνδυνο.

Πως να αμυνθείτε – Που να στοχεύετε
Οι ειδικοί εκπαιδευτές πολεμικών τεχνών και αυτοάμυνας, δείχνουν στους αρχάριους βασικά χτυπήματα που λειτουργούν προστατευτικά σε διάφορα είδη επιθέσεων.
Το σημαντικότερο σε μια επίθεση, υπό όποιες συνθήκες κι αν συμβεί, είναι η διατήρηση της ψυχραιμίας.
Ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών σίγουρα θα έχετε μια πιο σωστή αντιμετώπιση, καθώς υπάρχουν κάποια σημεία του σώματος που είναι εκτεθειμένα και ευάλωτα.
Συγκεντρωθείτε και στοχεύετε στα σημεία που υποδεικνύουν οι ειδικοί.
Κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης, εκκρίνεται στον οργανισμός μεγάλη ποσότητα αδρεναλίνης, που κάνει τα κόκαλα και τους μυς αν αντέχουν στον πόνο.

Χρησιμοποιήστε δάχτυλα και παλάμες:
Τεντώστε τα δάχτυλά σας και στοχεύστε τα μάτια του αντιπάλου σας.
Εκείνος που δεν θα το περιμένει θα αναγκαστεί να αμυνθεί, όσο εσείς κερδίζετε χρόνο. Εναλλακτικά ανοίξτε τις παλάμες σας και χτυπήστε με δύναμη τα αυτιά του.
Τα αυτιά επικοινωνούν με το νευρικό σύστημα και έτσι θα νιώσει αμέσως μούδιασμα και ζαλάδα.
Χτυπήστε κάτω από το πηγούνι με την παλάμη σας ανοιχτή ενώ ταυτόχρονα απομακρύνετε τα χέρια του από κοντά σας.
Η κάτω γνάθος είναι ευαίσθητη και θα του δημιουργήσει ξαφνικό πόνο.
Συνδυάστε το χτύπημα της γνάθου με χτύπημα στα γεννητικά όργανα, αν μπορείτε.

1-2. Χτύπημα στην καρδιά με ανοικτή παλάμη ή με γροθιά. 3-4. Χτύπημα στο πηγούνι με γροθιά ή με κεφαλιά

Πρόσωπο και λαιμός: Αν ο επιτιθέμενος σας έχει κολλήσει στον τοίχο με το πρόσωπό σας στραμμένο στο δικό του, προσπαθήστε να τον χτυπήσετε κυρίως στο λαιμό και στο πρόσωπο ή κάτω από τη μασχάλη και στο στήθος.
Ένα χτύπημα στο λαιμό με τη γροθιά ή με το κεφάλι σας, μπορεί μέχρι και να του κόψει την ανάσα.
Αν το σημείο που βρίσκεστε δεν το επιτρέπει, χτυπήστε με δύναμη τις μασχάλες ή το στήθος του.
Οι νευρικές απολήξεις δημιουργούν πόνο, που θα σας διευκολύνει να φύγετε.
Η μύτη είναι επίσης καλό σημείο για να χτυπήσετε, καθώς εξέχει από το πρόσωπο και μπορείτε να τη σημαδέψετε.

1. Ανάποδη κεφαλιά 2. Λυγισμένα πόδια και άρπαγμα της γάμπας 3. Απότομο τράβηγμα του ποδιού ενώ είναι ακόμη ζαλισμένος από την κεφαλιά

Χρησιμοποιήστε αγκώνες και χέρια: Αν σας επιτεθεί πισώπλατα, τεντώστε τους αγκώνες σας πάνω του για να κερδίσετε χώρο και σκύψτε ώστε να τραβήξετε με δύναμη το πόδι του και να χάσει την ισορροπία του.
Αν βρεθείτε πλάι-πλάι με τον αντίπαλο, χρησιμοποιήστε τους αγκώνες για να αμυνθείτε.

1. Κεφαλιά 2. γονατιά στα γεννητικά όργανα

Κεφάλι και γόνατο: Το χειρότερο χτύπημα για τον αντίπαλό σας, είναι στα γεννητικά όργανα. Ο πόνος είναι οδυνηρός και θα τον καθυστερήσει αρκετά.
Αν έχετε παρόμοιο ύψος χρησιμοποιήστε το κεφάλι σας ως όπλο. Σε όποιο σημείο του προσώπου του και αν χτυπήσετε θα πονέσει περισσότερο από εσάς.
Αμέσως μετά τρέξτε για αν αναζητήσετε βοήθεια.

krav-maga-gun-defense.jpg

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Top
Some text some message..