Συχνοουρία: Τα «ύποπτα» συμπτώματα και πώς να την αντιμετωπίσετε

Συχνοουρία: Τα «ύποπτα» συμπτώματα και πώς να την αντιμετωπίσετε

Υπάρχουν πολλές αιτίες που προκαλούν συχνοουρία και πρέπει να είστε προσεκτικοί!

Το αίσθημα της επιτακτικής ούρησης (συχνοουρία) εμφανίζεται και τη νύχτα με συνέπεια πολλοί ασθενείς να ξυπνούν για να επισκεφτούν την τουαλέτα. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για νυκτουρία.

Συχνοουρία: Τα... ύποπτα συμπτώματα

    Έντονο τσούξιμο στην ούρηση
    Επιτακτική ανάγκη για ούρηση
    Αλλαγή χρώματος ούρων
    Αίμα στα ούρα

Άλλα αίτια

Η συχνοουρίαπροκαλείται συχνά από παθήσεις, που επηρεάζουν τη λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος. Άλλες καταστάσεις, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν το πρόβλημα αυτό είναι:

    Ύπαρξη κάποιας λοίμωξης
    Κάποιος τραυματισμός στην περιοχή των γενετικών οργάνων
    Χημειοθεραπείες
    Χρήση ναρκωτικών ουσιών ή αναψυκτικών ή νερού
    Λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων, που αυξάνουν την ούρηση, όπως είναι τα διουρητικά.
    Σακχαρώδης Διαβήτης
    Κυστίτιδα
    Ακράτεια ούρων
    Λοίμωξη στο νεφρά
    Καρκίνος της ουροδόχου κύστης
    Ουρολοίμωξη

Οι πάσχοντες από το πρόβλημα αυτό οφείλουν να επισκεφτούν άμεσα τον θεράποντα ιατρό τους, όταν το πρόβλημα αυτό δυσκολεύει σημαντικά την καθημερινότητά τους, όταν αποτελεί εμπόδιο στον ύπνο τους και εάν έχουν συχνουρία χωρίς να υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος για την εμφάνισή της.
Συχνοουρία: Τι μπορείτε να κάνετε για να περιορίσετε τις... επισκέψεις στην τουαλέτα

Αν δεν υπάρχει κάποια υποκείμενη παθολογική κατάσταση που απαιτεί θεραπεία από γιατρό, υπάρχουν μερικά απλά πράγματα που μπορούν να γίνουν για να μειωθεί η συχνουρία:

    “Προπόνηση” της ουροδόχου κύστης: Αυτή η θεραπεία αφορά την συγκράτηση των ούρων σας για ένα ελαφρώς μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό,τι συνήθως. Προσπαθήστε κάθε φορά να κρατιέστε λίγο περισσότερο. Κάντε το όσο πιο τακτικά μπορείτε και μετά από 3-4 μήνες θα δείτε ότι θα ουρείτε λιγότερο συχνά.
    Ασκήσεις Kegel: Αυτές οι ασκήσεις αφορούν τη σύσφιξη των μυών του πυελικού εδάφους. Αυτοί είναι οι μυς που χρησιμοποιείτε όταν οικειοθελώς θέλετε να; σταματήσετε και στη συνέχεια να ξεκινήστε πάλι τη ροή των ούρων. Πιέστε τους μυς αυτούς για 3 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια χαλαρώστε για άλλα 3 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 10-15 φορές κάθε φορά και κάντε το τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα. Οι ασκήσεις Kegel είναι αποτελεσματικές μόνο όταν γίνονται τακτικά.
    Τροποποιήσετε τη διατροφή σας: Αποφύγετε τις τροφές που φαίνεται να ερεθίζουν την ουροδόχο κύστη σας ή που δρουν ως διουρητικά, συμπεριλαμβανομένης της καφεΐνης, του αλκοόλ, των ανθρακούχων ποτών, των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών, των προϊόντων με βάση τις τομάτες, την σοκολάτα και τις πικάντικες τροφές. Επιλέγετε μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, επειδή η δυσκοιλιότητα μπορεί να επιδεινώσει την συχνοουρία.
    Να ελέγχετε καλύτερη την πρόσληψη υγρών: Προσπαθήστε να πίνετε όσο το δυνατόν λιγότερο μπορείτε 4-5 ώρες πριν τον ύπνο για να μειώσετε ή να εξαλείψετε τις νυχτερινές... διαδρομές στην τουαλέτα.

Πηγή: iatropedia

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Top
Some text some message..