12 Τροφές για Καλύτερο Σεξ

12 Τροφές για Καλύτερο Σεξ

Άρρηκτα συνδεδεμένο είναι το φαγητό με το σεξ στη λαϊκή παράδοση και τη λογοτεχνία από τότε που η Εύα έφαγε το μήλο. Ή μήπως το απαγορευμένο φρούτο ήταν ρόδι, σταφύλι ή σύκο, όπως πολλοί δημιουργοί της Αναγέννησης έχουν αποτυπώσει στα έργα τους;

Ερωτικά Αστρολογικά Tips 19-6-2017Σχετικα5 άρθρα

Αυτές οι δύο ορέξεις έχουν συσχετισθεί από την αρχαιότητα. Ο Ιπποκράτης πρότεινε μέλι για ενίσχυση της λίμπιντο. Ο ηγεμόνας των Αζτέκων, Μοντεζούμα, αναφέρεται ότι έπινε 50 φλιτζάνια cacahuati, ένα ρόφημα πικρής σοκολάτας, πριν κάνει σεξ. Ο Καζανόβα έτρωγε καθημερινά μύδια, για να μπορεί να ικανοποιεί τις γυναίκες. Ο Μίκι Ρουρκ τάισε την Κιμ Μπάσιντζερ κεράσια μαρασκίνο στη γνωστή σκηνή από τις 9 ½ Εβδομάδες.

Οι σεξολόγοι, οι καρδιολόγοι και οι ψυχολόγοι συμφωνούν: η ποσότητα που τρως έχει τεράστια επίπτωση στη σεξουαλική σου υγεία. Το τι τρως ακριβώς είναι επίσης πολύ σημαντικό.

«Τελικά, ό,τι είναι καλό για την καρδιά σου, είναι καλό και για καλύτερο σεξ» δηλώνει ο Steven Lamm, μέλος ΔΕΠ στο New York School of Medicine και συγγραφέας του The Hardness Factor: How to Achieve Your Best Health and Sexual Fitness at Any Age.

Τι ακριβώς είναι αυτές οι σέξι τροφές; Βρες το δικό σου μενού φαγητών για σούπερ σεξ στη WOMEN’S HEALTH ΒΙΒΛΟΣ ΤΟΥ SEX που κυκλοφορεί, ώστε να προετοιμάσεις σώμα και μυαλό για την κρεβατοκάμαρα. Βάζοντας περισσότερες τέτοιες τροφές στο καθημερινό σου διαιτολόγιο, είναι ένας από τους ευκολότερους και γευστικότερους τρόπους να βελτιώσεις την υγεία σου για υποδειγματικό σεξ. Αυτός ο συνδυασμός διατροφικών συμβουλών θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις γρήγορα κι εύκολα καλύτερο σώμα, οπότε ξεκίνα να κάνεις κάτι πιο διασκεδαστικό… μαγείρεψε.

Βάλε στο καθημερινό σου διαιτολόγιο όσο περισσότερα από αυτά τα τρόφιμα μπορείς για super sex. Είναι ο ευκολότερος τρόπος για καλύτερη υγεία στο κρεβάτι!

1. Σπανάκι κι άλλα πράσινα λαχανικά
2. Τσάι χωρίς ζάχαρη
3. Ροδάκινα κι άλλα φρούτα
4. Αυγά
5. Κόκκινο κρασί και κρέας
6. Σπόροι και ξηροί καρποί
7. Περισσότερη Πρωτεΐνη
8. Λιπαρά ψάρια
9. Βρώμη και προϊόντα ολικής άλεσης
10. Μύδια κι άλλα οστρακοειδή
11. Μαύρη σοκολάτα
12. Φράουλες και μούρα

Πηγή: www.sdna.grTο διαβάσαμε εδώ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Top
Some text some message..