7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό!

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό!

Υπάρχουν πολλές θαυματουργές δίαιτες που σας υπόσχονται ότι θα χάσετε κιλά. Όμως δυστυχώς, μετά από λίγο καιρό το σώμα ανακάμπτει και τα κιλά επιστρέφουν.

Παρακάτω, σας παραθέτουμε μερικά κόλπα που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά, χωρίς να τα ξαναπάρετε:

1. Το διαιτολόγιό σας, δεν πρέπει να σας κάνει να αισθάνεστε άσχημα και να σας φέρνει αρνητικά συναισθήματα.

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα1

Δεν πρέπει να αισθάνεστε άσχημα με τη δίαιτά σας και να νιώθετε ενοχές. Δεν πρέπει να τιμωρείτε τον εαυτό σας, μη τρώγοντας φαγητά και γλυκά. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να μη το ρίξετε σε ακραίες δίαιτες. Απαλλαχτείτε από τα αρνητικά συναισθήματα και επικεντρωθείτε στα θετικά. Δεν πειράζει, άμα μερικές φορές κάνετε ατασθαλίες με τη δίαιτά σας.

2. Επιλέξτε ελεγχόμενες δίαιτες αλλά όχι σούπερ αυστηρές.

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα2

Αν έχετε αποφασίσει να ξεκινήσετε μια αυστηρή και συντριπτική δίαιτα, ετοιμαστείτε και να υποφέρετε σωματικά, αλλά και να βρεθείτε αντιμέτωποι με παρενέργειες όπως είναι τα προβλήματα υγείας, το άγχος, η απώλεια μαλλιών, η θλίψη η νευρικότητα, η απώλεια συγκέντρωσης και ο κίνδυνος να πέσετε σε διατροφικές διαταραχές. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο.

3. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους.

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα3

Πρέπει αρχικά να συνειδητοποιήσετε, ότι το να θέλετε να χάσετε πολλά κιλά όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να μοιάζετε με μοντέλο μέσα σε μια βδομάδα, δεν είναι ένας ρεαλιστικός στόχος. Δεν κάνει καλό για την υγεία, μια τόσο ξαφνική αλλαγή. Έχετε υπομονή και όλα θα πάνε καλά. 4. Εμπιστευτείτε τη δύναμη του μυαλού σας.

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα4

Το μυαλό, παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο για την επίτευξη ενός στόχου και πραγματικά βοηθά στο να ξεπεράσετε τον φόβο της αποτυχίας. Κάθε φορά που αισθάνεστε ότι δεν θέλετε να πάτε στο γυμναστήριο ή να φάτε κάτι που «απαγορεύεται», επικεντρωθείτε στους στόχους σας και προσπαθήστε να κρατάτε το μυαλό σας ενεργό και απασχολημένο. 5. Μην ξεχνάτε τον κανόνα: «Το λίγο είναι περισσότερο».

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα5

Το να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους. Αυτό σας αποτρέπει από το αίσθημα της πείνας και ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας.

6. Να παρακολουθείτε και να καταγράφετε την πρόοδό σας.

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα6

Να ζυγίζεστε καθημερινά και να καταγράφετε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σε καλό δρόμο και θα αξιολογεί την πρόοδο σας, ακόμα κι αν είναι ελάχιστη. Λάβετε υπόψη, ότι η αργή και σταθερή πρόοδος είναι ο ιδανικός τρόπος για να χάσετε και να διατηρήσετε το βάρος σας και να βελτιώσετε τις συνήθειές σας χωρίς πολύ μεγάλη ταλαιπωρία..

7. Ασκηθείτε.

7 Φοβερά Κόλπα για να Χάσεις τα Περιττά Κιλά που η Διαιτολόγος σου Ποτέ δεν θα σου Αποκαλύψει. Το 5ο είναι το πιο Σημαντικό! - Εικόνα7

Ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής θα βοηθήσει μόνο στο να χάσετε βάρος, αλλά δεν θα αποκτήσετε τη μυϊκή μάζα που χρειάζεστε χωρίς άσκηση. Δεν χρειάζεται να περάσετε ολόκληρη τη ζωή σας σε ένα γυμναστήριο, αλλά κάντε μικρά βήματα βρίσκοντας κάτι που σας αρέσει. Η σωματική δραστηριότητα, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρηγορότερα. Επιπλέον, θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα: μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών και βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Πηγή: diaforetiko.grTο διαβάσαμε εδώ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Top
Some text some message..